Wednesday, September 07, 2005

بعضی وقتها

- بعضی وقتا دلم می خواد حرف بزنم و گاهی هم داد بزنم، فریاد بزنم و بعضی وقتا دلم می خواد ساکت و آروم یه گوشه بشینم-
بعضی وقتا دلم می خواد در بحثها و کشمکشهای یک جمع شرکت کنم وبعضی وقتا دلم می خواد نه جمع به من کاری داشته باشه و نه من به جمع-
بعضی وقتا دلم می خواد هرچه زودتر صبح بشه و بعضی وقتا دلم می خواد اصلن صبح نشه-
بعضی وقتا دلم می خواد هرچی تو دلم هست بنویسم یا بگم و بعضی وقتا دلم می خواد همشو بریزم تو دلم-
بعضی وقتا دلم می خواد هی بخورم و بخورم و بعضی وقتا دلم می خواد اصلن چیزی نخورم-
بعضی وقنا دلم می خواد صبح از دکه روزنامه فروشی پنج-شش نوع روزنامه بخرم و بیشتر وقتا دلم می خواد اصلن به تیتراشون نگاه نکنم-
بعضی وقتا دلم می خواد بلافاصله بعد از خوردن هر چیز حتمن مسواک بزنم و بعضی وقتا دلم می خواد چند روز پشت سر هم مسواک نزنم-
بعضی وقتا دلم می خواد همه از من با خبر باشن و بعضی وقتا دلم می خواد برای مدتی خودم رو گم و گور کنم

|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank