Sunday, September 11, 2005

وبلاگ موهبتی است، اما

خب بالاخره تموم شد. سه روز تب و سرفه شدید و چرک و خلط زیاد در حد خفگی و گرفتگی بینی و سختی تنفس و شبها هر چند دقیقه به چند دقیقه از خواب پریدن تموم شد. این سه شب همش پهلوی ما می خوابید تا مواظب بالا رفتن تبش در طول شب باشیم. دیشب یه دستش زیر متکای من و دست دیگرش دور گردن من، راحت و آروم خوابیده بود. خیلی راحت نفس می کشید و ما هم بالاخره نفس راحتی کشیدیم. حال مانی داره بهتر میشه



دیروز داشتم وبلاگ گردی می کردم که دیدم سرو صدایی میاد. بیشتر گشتم ، سالروز وبلاگ فارسی بود و من خوشحال که ببینم قبلنا چه خبرها بوده.بیشتر گشتم و دیدم مردم دارن بهم تهمت و ناروا میزنن. همه هم از بزرگان و ریش و مو سپیدان قوم وبلاگ فارسی. دور از جون یاد شبکه های ماهواره ایی فارسی زبان افتادم که بهم بدوبیراه میگن. البته من کوچکتر و کم سابقه تر از این حرفهام که بخوام حرفی بزنم و باید یه گوشه بشینم و ماستم رو بخورم و اراجیفی سر هم کنم بریزم این تو

زحمات دوستان و سعی و مرارت همه آنها باعث شده وبلاگ نویسی فارسی به اینجا برسد و تمام کسانی که به نحوی آلوده این درگیریها و کشمکشهای لفظی میشن در حقیقت کمرنگ کردن زحمات آنها و قدرناشناسی نسبت به تک تک افراد است. اون کاسه ماست رو بدین بیاد


راستی داشتم ماستم رو می خوردم یادم اومد برنده مناقصه طرح فیلترینگ اینترنتی در ایران مشخص شده و اعلام شده از چند روز دیگه کار فیلترینگ ملیونها سایت شروع می شود


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank