Monday, December 12, 2005

استمداد کمک و سفارش به رعایت بهداشت

و اما من از همین تریبون روز دوشنبه اعلام میکنم؛ ای پارس آنلاین، ای فلان فلان شده، چرا مواظب آستین شلوارت (پاچه ات) نیستی که استعمار و غیرخودیهای معلوم الحال از آنجا بیرون نیایند که ابتدا یکی از آدرسهای ایمیلم غیر قابل استفاده شد و بعد عدم دسترسی تدریجی به آدرسهای سمت راست وبلاگ و حالا هم سایت بلاگر. مگر تو ناموس نداری که به ناموس من چنگ انداخته ای
ای خدا لعنت کند باعث و بانی محدود سازی دسترسی آزاد به اطلاعات و از آن بدتر نوع فله ایش را. آمین
بدینوسیله من از کسانی که می توانند کمکی کنند عاجزانه التماس دعا دارم که راه حلی ارایه دهند کارستان. محض اطلاع آن صفحه خطر زرد رنگ بلاک ظاهر نشده بلکه پیغام
Connection to server…failed پدیدار می شود که البته سرکاری و مربوط به آی اس پی است



بالاخره بعد از چهل و هشت ساعت، دیشب ساعت سه بعد از نیمه شب از خواب بیدار شدم و دندانهایم را مسواک زدم. این رو گفتم که بدانید چقدر بهداشت اهمیت دارد
به خانواده هاتون، پدرها و مادر هاتون، برادرها خواهرها و بچه هاتون، به دوستهای پسر و دخترتون، به اونهایی که دوستشون دارین، به اونایی که دل تون پر میکشه برای دیدن شون، به اونایی که تا صداشون رو می شنوین دل تون هری میریزه پایین، به اونایی که تا از دور شبه اندام و طرز راه رفتن شون رو میبینین دل تون تالاپ تالاپ میکنه؛ بهشون بگین دندوناشون رو حداقل روزی دوبار مسواک بزنن


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank