Saturday, December 24, 2005

بررسی آماری و "ندای الهی" و مبارزه و دعا برای تساوی حقوق زنان و مردان

یک بررسی آماری نشان می دهد که من در احاطه انواع "ندا" ها بوده و هستم. ابتدا از طرف باریتعالی "ندا" آمد تا پا به این دنیا بگذارم که خوب دنیایی است و البته بدک هم نبود و بعد که این "ندا" خانوم را به همسری برگزین که خوب چیزی است! و الحق که هست و هم اکنون من زیر سایه وجودی ایشان می زیم
در وبلاگستان هم که "از بالای دیوار" و "نگاه ندا" و "زبان مادری" و از همه جا و همه جا در محاصره انواع و اقسامش هستم. خداییش هم این "ندا" های دور و بر ما همه شان خوب از آب درآمده اند. این "ندا"ی خودمان هم به دلیل مشغله کاری و هم جذابیت فوق العاده ایی! که نوشته های من برایش دارد از همه کمتر به این وبلاگ سر می زند که بخاطر همین ماهی یکبار اینجا آمدن ازش بسیار ممنون و سپاسگزار و چاکر و مخلص و ارادتمند و "این صوبتها" هستم
در ضمن یک آمار دیگر از لینک های گوشه وبلاگ من و لیست دیگری که به آنها هم سر می زنم حکایت از این دارد که وبلاگهایی که نویسندگانشان خانم تشریف دارند تقریبن دو برابر آنهایی است که نویسندگانشان آقا تشریف دارند. خب البته این در مرحله اول از حسن سلیقه بنده است و بعد صحبت از ذوق و قریحه و استعداد و توانایی و وقت و بقیه چیزها. خواهشمندم به این پاراگراف آخر ایراد نگیرید زیرا یک بحث آماری تخصصی است و خارج از درک و فهم من! والبته طبق قوانین حقوقی اسلامی، حقوق زنان نصف مردان محاسبه شده و در نتیجه در این وبلاگ رعایت تساوی شده است و بیخود حرف در نیاورید و خواهشمندم به این قسمت آخر هم ایراد نگیرید زیرا یک بحث فقهی تخصصی است و باز هم خارج از درک و فهم من
خداوند خودش همه مردان و زنان را با هم و در یک زمان و یک مکان محشور نماید تا جای هیچ شکی در تساوی زن و مرد باقی نماند- این یکی را دیگر خوب می فهمم چه گفته ام

|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank