Saturday, January 21, 2006

بی عنوان 17


به نظر من و سایر علما یکی از مناسب ترین جاهایی که می شود به زندگی فکر کرد، آینده و اهداف را بررسی و وقایع گذشته را دسته بندی کرد همانا توالت است
البته نه توالت خانه ما چون مانی بیشتر از یک دقیقه فرصت نمی دهد. یا در میزند که بیا بیرون و یا در را باز می کند می آید تو ( یاد ترانه "یا منو ببر به خونتون یا بیا به خونه ما" افتادم
و صد البته توالت های عمومی و بین راهی هم مناسب نیستند چون شرایط محیطی و آرامش لازم را ندارند
و دو صد البته توالت های رستوران و کافی شاپ هم مناسب نیستند چون همراهان منتظرند و نمی شود زیاد طولش بدهیم. در ضمن ممکن است عده ای هم فکرهای بد بد کنند
و پر واضح است مناسب ترین و بهترین مکان اما؛ توالت و دستشویی محل کار است




جای شما خالی جمعه رفتیم برف ببینیم. پس از مدتی به دلیل سردی هوا مجبور به جستجوی محلی با کاربرد توالت شدیم و پس از پرس و جو، بالاخره یابنده شدیم و از باریکه راه ایجاد شده بین برف ها ما را به توالتی رهنمون شدند در دامنه کوه و قندیل های یخ آویزان از سقف آن. اما آن محل و آب یخی اش هم موهبتی بود که شما هم می دانید. بعد که چشممان باز شد چند عکس گرفتم (که هر چه تلاش کردم نشد بگذارمش اینجا- چه کار سختیه عکس گذاشتن کم کم دارم به این نتیجه می رسم که قیدش رو بزنم و عموم را از مشاهده هنر عکاسی خودم محروم کنم


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank