Sunday, February 05, 2006

روزانه 1

خب به سلامتی 1: پارس آنلاین این یکی فیلتر شکنمون رو هم فیلتر کرد و دسترسی من به نیمی از آدرس های سمت راست وبلاگ خودم هم غیرممکن شد




خب به سلامتی 2: پرونده مون رفت به شورای امنیت. پیش بینی آینده خیلی سخته. رویارویی جهان با ایران مطمئنن تبعات ناگواری برای مردم ایران خواهد داشت. اگر تحریم گسترده تر و سخت تر یا اگر حمله نظامی بصورت محدود یا همه جانبه انجام بشه، این مردم هستند که بدون اینکه بدانند به چه دلیل و با امید به چه آینده ای، باید تمام این فشارها و سختی ها را تحمل کنند




به چند دلیل عمده نمی توانم آنهایی که با استفاده از کلماتی مانند میهن و سرزمین و .... ، هر گونه تصمیم جهانی (از جمله نظامی) علیه ایران را محکوم می کنند، درک کنم. برای من میهن و سرزمین و خاک جایی است که آزادی است و احترام به شخصیت افراد و امنیت و اجازه و امکان زندگی انسانی به معنی واقعی و آینده قابل تصور




به چند دلیل عمده نمی توانم آنهایی را که خارج از ایران زندگی می کنند (معمولن ایرانیان ساکن در کشورهایی که از بسیاری جهات با ایران تفاوت اساسی دارند) و هم حکومت ایران را و هم تصمیم جهانی را به دلیل عدم پایبندی واقعی طرفین به دموکراسی محکوم می کنند، درک کنم




احساس می کنم قایق ما مردم ایران در مسیر پرتلاطم رودخانه ای خروشان افتاده است


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank