Sunday, March 19, 2006

سال نو مبارک

والا از شما چه پنهان از ده روز پیش تا حالا سه تا مطلب نوشته بودم و همه اش را هم پاک کردم. خیلی چیزها هم توش نوشته بودم ولی خب دیگه




الان هم به چند دلیل آمدم خوشحالی ام را ابراز کنم و بروم پی کارم. اول بخاطر آزادی گنجی از زندان و دیدن چهره خندانش که کماکان حاکی از آن است که مطلق گراها را هیچ هم حساب نمی کند. دلایل بعدی خوشحالیم رو خودم هم نمی دونم و شاید بخاطر امیدی است که خبر اول در من ایجاد کرده! امیدوارم برای همه سال خوبی باشه و تجدید قوایی باشه برای ادامه حرکت و دست و پنجه نرم کردن همراه با عقل و درایت بیشتر و صد البته مادیات بیشتر برای پیشبرد زندگی از همه نظر




میروم اصفهان و شاید بتونم از آنجا هم بنویسم و می خواهم سروسامانی به فتوبلاگم هم بدهم. البته بعد از برگشت، چون من از همان ایام طفولیت هیچوقت نتوانستم در تعطیلات عید کاری انجام بدهم


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank