Tuesday, September 19, 2006

بدون شرح

خانم کاموری در وبلاگشان سبیل طلا در نوشته روز جمعه 15 سپتامبر، مطلبی دارند در مورد رفتارهای غیرقانونی و غیر انسانی رهبری سازمان مجاهدین خلق که خواندنش لازم و واجب است. از آنجایی که وبلاگ ایشان در ایران فیلتر است؛ قسمتی از نوشته ایشان را اینجا می نویسم ولی سعی کنید حتمن اصل مطلب و لینک های دیگرش را ببینید

چند روز پيش که برای نظاهرات به جلوی تورونتو سان رفته بوديم آقای محمدی را ملاقات کردم که دختر و پسرش از کانادا به و از طريق واشنگتن و اردن به عراق برده شده اند که از کمپ های مجاهدين در عراق ديدن کنند. سميه دختر آقای محمدی که سال 1997 شانزده سال پيشتر نداشته است همراه با گروهی ديگر از نوجوانان که از سوی خانواده هايشان به این کمپ فرستاده شده اند به عراق رفته و تا امروز سازمان مجاهدين به او اجازه خروج نداده است.
رفتار های غير قانونی و غير انسانی رهبری سازمان مجاهدين را مبنی بر حبس اجباری هوادارن از بسياری از ما که از راه دور با هواداران فعلی و سابق این سازمان در ارتباط هستيم پنهان نيست. در می سال 2005 اما برای اولين بار ديدبان حقوق بشر مفصلاً به نقض حقوق بشر در کمپ های مجاهدين پرداخت. تا آنجايی که من می دانم این راپورت به قدری بر رهبری سازمان گران آمده است که تلاش بسيار کرده اند که نويسندگان و سند سازان این نوشته را پيدا کنند و تنبه کنند. رفتار های تروريستی این سازمان هم که بر کسی پنهان نيست و از هرکسی خوششان نيايد، فاتحه اش خوانده است.



فتوبلاگ بابک به روز شد. آدرس؛ همین بغل


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank