Tuesday, November 11, 2008

سلام خدا

خدایا تا الان بهت نگفته بودم ولی دیگه موقعش شده که تو هم در جریان قرار بگیری؛ نمی دونم یادت هست یا نه که من صبح ها که از ونک تا خیابون یزدان پناه پیاده می رفتم شرکت لغات انگلیسی را می خوندم و مرور می کردم. به ،یادت رفته خب اشکالی نداره من هم که خدانیستم خیلی چیزها یادم میره چه برسه به تو که اینقدر سرت شلوغه. الان هم خیلی وقتت را نمی گیرم فقط خواستم بگم هدفون برای تلویزیون گرفتم و صبح ها ساعت پنج پنج و نیم بیدار می شم فیلم می بینم. ولش کن اصلن چون همه می دونستن گفتم تو هم در جریان باشی وگرنه کار خاصی باهات نداشتم. فعلن بای
رونوشت : خانم یا آقایی که شما باشین
----------------------------------------------------------------------------------------------
فتوبلاگم به روز شده. آدرس همین بغل سمت راست

|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank