Monday, November 17, 2008

فیلم

خانم یا آقایی که شما باشین؛ من بالاخره تونستم فیلم همشهری کین راببینم. می دونم بابا قدیما شما دیدینش ولی من دو روز پیش دیدم و مشکلی هم نیست. در ضمن اگه باز هم نگین از قافله عقبم می گم که سریال لاست را تا آنجایی که کِیت و اون دو تای دیگه رفتن شکار گراز دیدم و بقیه اش را هم به دلیل نبود منبع تامین، ندیده ام و ده روزی است در خماری ام. اگر کسی کمک کنه این مجموعه را کامل ببینم اجرش با خدا و بندگان خوب خداست
---------------------------------------------------------------------------------------------
همیشه در طول این بیست سی سال گذشته این امر بر من مشتبه شده بود که همه مجریان صدا و سیما غیر از چند مورد نادر همگی چاپلوس و پاچه خوار و ...مال هستن و نمونه اش را هم زیاد دیده و شنیده ام؛ البته با عرض معذرت از مجریانی که اینجوری نیستن. نمونه اش برنامه امروز صبح ِ نمی دونم چی رادیو که یک مدیرشون رفته بود حج و باهاش مستقیم حرف می زدن و می گفت من تا هواپیما نشست توی مدینه یک حالی بهم دست داد و احساس کردم به دامن پدر معنوی ام آمدم و بعد هم شروع کرد از جانب همه شنوندگان و مردم ایران دعا کردن و زیارت خوندن. بعدش هم مجری این طرفی - یعنی داخل ایران - گفت آقای فلانی حال ما را هم دگرگون کردی؛ البته نه تنها من بلکه همه بچه های پخش را می بینم که با این صحبت های شما دگرگون شدن
کسب درآمد و روزی خیلی سخت شده ها

|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Blogroll Me!

PageRank